close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוכנות לניהול עסק – למה חשוב לבחור בתוכנות הנכונות ואיך עושים את זה?

מערכת שורשטז ניסן, תשפד24/04/2024

מה הדגשים שצריך לדעת לפני בחירה של תוכנות לניהול עסקים...

תגיות:

אף בית עסק, קטן או גדול, מקומי או בינלאומי, פרונטאלי או אונליין, לא יכול להתקיים בצורה סדירה ולמקסם את היכולות שלו מבלי להשתמש בתוכנות מתאימות לניהול העסק. זו יכולה להיות תוכנה אחת וזה יכול להיות צבר של מספר תוכנות המשלימות זו את זו.

תוכנות לניהול עסק מייצרות 4 פעולות, מעבר לפרמטרים ולמאפיינים הספציפיים שכל תוכנה מספקת, בהתאם לאופי שלה. 4 פעולות אלו מאפשרות לבית העסק להתנהל בצורה נכונה, יעילה וחכמה לאורך זמן, ומאפשרת לבעלי העסק ולעובדים לפתח דרך עבודה נכונה.

הפעולות הן:
1.יצירת
דאטה בייס נרחב.
2.יצירת תהליכי עבודה מסודרים.
3.סטנדרטיזציה בתהליך העבודה וההתנהלות בתוך העסק ומחוצה לו.
4.תקשורת טובה בין העובדים במחלקות השונות.

אלו הפעולות שתוכנות שונות בהן בית העסק משתמש מייצרות, מעצם המידע שהן מלקטות והעבודה איתן. זה נכון כאשר עובדים עם תוכנת לניהול מלאי וזה בוודאי נכון כשבוחרים לעבוד עם תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת.

מדוע חשוב לבחור בתוכנות מתאימות לבית העסק?
לכל בית עסק יש מאפיינים וצרכים משלו. ישנם בתי עסק המחזיקים מלאי מוצר גדול, עושים בהזמנות ומכירות, ועל כן הם צריכים לעבוד עם תוכנות לניהול מלאי בשביל לייצר סדר ותהליך עבודה אחיד בקרב כל מי שמתעסק במלאי, בכל שלב ושלב בתהליך העבודה.

ישנם בתי עסק אשר מעסיקים עובדים רבים, יש להם הרבה לקוחות וספקים, על כן הם צריכים לעבוד עם תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת שתאפשר להם לנהל את החשבונות היומיים, השבועיים והחודשיים בצורה נכונה, מבלי שיהיו טעויות, שעלולות לפגוע בהתנהלות כלכלית של בית העסק וגם בהצגת הספרים שלו לרשויות.

תוכנת לניהול מלאי או תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת, הן רק שתי דוגמאות מיני רבות לתוכנות שבתי עסק צריכים לעבוד איתן, אך הן מסבירות היטב למה צריך לבחור תוכנות מתאימות בשביל להתנהל נכון. אם לא עושים את זה, תהליך העבודה עלול להיות מאוד בעייתי ולפגוע בהתנהלות של בית העסק למשך משך זמן רב.

דגשים שיעזרו בבחירת תוכנות
דגש ראשון, לאפיין היטב את צרכי העסק, לדעת למה הוא זקוק, מה יכול לשרת אותו, ולבחון האם התוכנה בצורתה המקורית יכולה לעזור בכך. כמו כן, אפשר לבדוק האם ניתן להוסיף פיצ'רים שיאפשרו להשתמש בתוכנה בצורה אפקטיבית יותר.

דגש שני, חשוב לבחור תוכנה שקל לעבוד איתה, יש לה ממשק פשוט, קל להטמיע אותה ויהיה לעובדים פשוט ונוח לעבוד איתה בכל זמן.

דגש שלישי, התוכנה צריכה להיות כזו שאפשר יהיה לעבוד איתה מכל מקום, בכל זמן. כלומר, היא צריכה להיות תוכנה המותקנת על שרת ענן ולא תוכנה פיזית.

דגש רביעי, יש לבחון האם החברה שמספקת את התכונה מבצעת עדכונים, שדרוגים וכמובן מה טיב השירות שהיא מספקת ללקוחות שלה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה